TSIDMZ - Nastupajuća era Evroazije

PODELI/ODŠTAMPAJ:


Eklekticizam je prirodan i nužan izbor u doba tehnike i mašine, u doba postmoderne u koju će se vratiti Večnost. Isto tako, za TSIDMZ je važan još jedan princip: princip saradnje, kolaboracije sa drugim umetnicima i autorima, uključujući nastupe i saradnju u studiju. Eklekticizam kao metod rada je način „da muzika ne postane dosadna, da očuvamo pažnju slušalaca i damo prostor svim mojim muzičkim uticajima. Osim ukoliko niste Mocart, saradnja (sa drugim umetnicima) postaje jedan od najvalidnijih načina da projekat uvek bude inovativan i otvoren za različite ideje (S. Muti).“

Evroazijsko umetničko udruženje – Eurasian Artists Association (EUU/EAA) predstavlja veoma slobodnu međunarodnu asocijaciju umetnika koja usvaja evroazijstvo, na premisama „Četvrte političke teorije“ Aleksandra Dugina, i to kao transnacionalni, nadideološki, metapolitički i metafizički umetnički projekat. EAA, na određeni način, jeste i anticipacija budućeg multipolarnog sveta, anticipacija nastupajuće ere Evroazije, u kome se granice i identitet ne rastvaraju u uniformnosti, a tradicije ne potiru, već neprekidno i životvorno obnavljaju. Spisak autora EAA iz niza zemalja je impresivan, a uključuje, među ostalim, i makedonski sastav „Mizar“ (danas „Mizar – Peto otkrovenje“) i makedonskog autora Gorana Trajkoskog.


Muzička posveta Donbasu

Muzička kompilacija „Donbass“, kao plod saradnje autora iz različitih zemalja, jedan je od projekata EAA: „muzička posveta tački na mapi sveta gde se sada najjasnije može čuti smrtonosni marš istorije“. „Muzičari koji učestvuju u tom zajedničkom naporu, svako na svoj način, pokušava da otvoreno pogleda u lice rata i u svojim slepim očima vidi odraz svog glavnog straha.“

„Cilj ove kompilacije“, kaže Solimano Muti, „jeste da govori o terorističkom ratu protiv Rusije, koji plaćaju smrću civili Donbasa; ratu koji zapadni mediji i zapadni političari (sa nekoliko izuzetaka) i dalje prikrivaju lažima.“

„Humanitarna katastrofa (finansirana i isprovocirana od strane SAD i diktature EU) do sada je dovela do dva miliona izbeglica (od toga, polovina se nalazi u Rusiji i drugim zemljama koje graniče sa Ukrajinom, a druga polovina u drugim mestima Ukrajine) i do 50.000 žrtava, prema podacima nemačke obaveštajne službe.“

Simbol primordijalne, metafizičke otadžbine

Moja saradnja sa TSIDMZ je počela tokom 2013, otprilike u vreme kada je nastajala EAA. Ona se i jeste odvijala unutar EAA, u prvom periodu ove umetničke asocijacije. Treća ličnost važna za ovu saradnju, i za projekat EAA u celini je nemački pevač i kantautor Rudolf Zajtner (Rudolf Seitner, nemački „Sonnenkind“). Do saradnje je došlo veoma lako i spontano. Sol Muti je izrazio želju da napravi muziku za moj tekst „Itaka“. Prva ideja je bila da imamo ženski vokal i da deo teksta bude izgovoren na srpskom. Od toga smo odustali zbog niza prepreka, zbog fizičke nemogućnosti. „Itaka“ je najzad snimljena u studiju u Milanu, tekst recituje Gabriele iz italijanskog sastava „Corazzata Valdemone“. Snimak „Itaca“ se nalazi na albumu TSIDMZ „Ungern Von Sternberg Khan“ ‎(CD, Album, Enh, Ltd, „Old Europa Cafe“, 2013). Svoju premijeru, prvu živu izvedbu imala je na festivalu u „The Theatre“ u Milanu, 7. septembra 2013. Video snimak toga nastupa se može naći na „Youtube“.

Drugi snimak koji je sa TSIDMZ je „War Song (God Of War)“, u saradnji sa „La Derniere Attaque“ i „Sonnenkind“ (vokal je Rudolf Zajtner). Ova pesma, dve verzije pesme „Itaca“ – studijska i snimak sa živog nastupa TSIDMZ na festivalu u Milanu – te neoklasična „25 Days Of Gods“, koja je rezultat saradnje sa španskim sastavom „Suverana Vanguard“, nalaze se na EP „Sailing To Itaca“ ‎(TSIDMZ featuring Boris Nad), (CDr, Mini, Ltd, Num), koji je 2014. objavila etiketa „Skull Line“ u Nemačkoj.


Tekst „Itaka“ može biti interpretiran na različite načine. Za Solimana Mutija, „Itaka“ je „simbol primordijalne i ne-fizičke otadžbine; simbol duhovnog ishodišta“. „Itaka“ označava i putovanje kroz moderno doba, kroz rat i anarhiju, i s one strane modernog doba – ka zavičaju, ka početku. „25 Days of Gods“ je inspirisana opisom slovenskog paganskog pogrebnog rituala, koji je za sobom ostavio Al Masudi, a „War Song (God Of War)“ je posvećena „krvavom baronu“ – baronu Ungernu fon Šternberg, istorijskoj ličnosti koja je veoma značajna za evroazijski pokret.


Boris Nad

KOMENTARI

Name

A Rússia atravessa o Rubicão ou o Nascimento de um Novo Mundo,1,Agarta,2,Alexander Dugin,1,Almanah Književna fantastika 2015,1,America,1,Amerika,1,An interview with Boris Nad,3,Androgin,1,Annunciation of America,1,Anthem (Blood),1,Antihrist,1,Apology,1,Argonauti,1,Arhija i Anarhija,1,Aristokratski pogled na svet Borisa Nada,1,Atlantida,1,Atlantis,1,Bagdad,1,Baghdad,1,Bajke o EU fondovima su na nivou primitivnog kulta,1,Balkan,1,Battlefield,1,Being Beauteos,1,Belo ostrvo,1,Blagovest Amerike,1,Bojno polje,1,Boris Nad,162,Boris Nad: Russian Crossing of The Rubicon or the Birth of a New World,1,Call for Papers,1,City of Gods,1,City of Gods 2,1,Co stanie się na Ukrainie w najbliższych dniach i miesiącach?,1,Čuda i mimo mita,1,Dan bogova,1,Đavolje kule,1,Day of the Gods,1,Devet svetova,1,Divlji lov,1,Dragoš Kalajić,1,English,45,Esej,56,Eurasia Movement Interviews Boris Nad on Novorossiya,1,Eurasian Artists Association: The IVth Revolution!,1,European Union against Europe,1,Evroazija,1,Ezoterizam u Dantea,1,Filip Rogović,1,French,1,German,8,Gog i Magog,1,Grad bogova,1,Greek,1,Hiperborejci,2,Hoće li "Ukrajinsko proleće" da preraste u "Rusko proleće",1,Hyperboreans,1,Ideja centra,1,Imperium Ultimum,1,Interregnum,1,Interview,4,Interview with Boris Nad,1,Intervju,15,Iran,3,Islamska država je jurišni odred SAD,1,Istinska Turska pripada Evroaziji,1,Istok,1,Istok i Zapad,1,Itaka,1,Ithaca,1,Između Mora i Zemlje,1,James Porazzo,1,Jezik Indoevropljana,1,Joaquin Flores / The return of Myth,1,Knjiga,5,Komentar Nemih Bogova,1,Koren liberalnog zla u crkvenom raskolu,1,Kraj noći,1,Kraljevstvo noći,1,Kritika,10,Lavovi s Kalemegdana,1,Leonid Savin,1,Lions from Kalemegdan,1,Ljubav nestvarnih,1,Ljubiša Jovanović,1,Lobo,1,Maksimilijan Rupert Ditrih Sikorski,1,Manifesto for the Eurasian Artists Association,1,Mitovi o Hiperboreji,1,Mitska Amerika,1,Moloh,1,Momčilo Selić,2,Moskva može strpljivo da čeka rasplet s prstom na obaraču,1,Mračni oblaci nad Evropom,1,Music,1,Muzika,2,Muzika i glasovi I,1,Muzika i glasovi II,1,Mythical America,1,Myths about Hyperborea,1,na braniku Evrope,1,Na Krajini,1,Napomena,1,Napomena uz "Gozbu",1,New Antaios Journal,1,Nicholas Diak,1,Nikola Velimirović,1,Nostalgija za Tulom u doba mašina,1,Nova knjiga: Hiperborejci,1,Novi Nojev kovčeg,1,O mito de Atlântida,1,O Retorno do Mito,1,O Skitima,1,O tradiciji,1,O tradiciji drugi deo,1,Oblivion and Discourse of Being,1,Odin,2,Onostrana Indija,1,Open Revolt,1,Ovo su dveri Agarte,1,Pannonia,1,Panonija,1,Periodika,1,Planeta Titan,1,Planeta Titan / Crno Sunce,1,Poezija,5,Polish,1,Posle Gutenberga,1,Poslednja Tula,1,Poslednji vuk,1,Postapokalipsa,1,Povest o Agarti,1,Povratak mita,2,Predgovor,1,Proza,30,prvi deo,1,Questing Beast,1,Raspad Ukrajine (Rusije),1,Rat za kraj sveta,1,Razgovor s učenim lamom,1,Rim i Kartagina,1,Ruski prelazak Rubikona ili rađanje novog sveta,1,Russian,5,SAD su teroristička država,1,Sailing To Itaca,1,Sakralna istorija,1,Simboli Hiperboreje,1,Slowakian,1,Spanish,5,Šta će se narednih dana i meseci dešavati u Ukrajini,1,Stevan Bošnjak,1,Stoleće titana,1,Strategija anakonde i američki globalni haos,1,Sveta tajna rata,1,Tamno bratstvo,1,Tehnokratija,1,The Different Ways,1,The East and the West,1,The Fourth Political Theory,1,The Fourth Political Theory: Serbian vision,1,The multipolar world,1,The Return of Myth,1,Three chronicles (One dream / Odin / Achilles),1,Through the Door of History,1,TSIDMZ,3,TSIDMZ – Ungern von Sternberg Khan,1,Turkish revolution. An interview with Boris Nad,1,U danima kuge,1,U zemljama besmrtnika,1,Ukleti brod,1,Ukrajina je u ratu,1,Uranska tradicija,1,Varvarska Skitija,1,Vavilon,1,Vavilonska kula,1,Video,2,Vuk,1,War Song,1,We are Witnessing a Deep Crisis in the Model that is Offered by the EU and USA,1,We must drive out the merchants from the temple,1,Wild Hunt,1,Wolf,1,Zaborav i govor bića,1,Zamak,1,Zamak Grala,1,Završna bitka,1,Zlatno runo,1,Zmajeve kosti,1,Η επιστροφή του Μύθου,1,Америка,1,Возвращение мифа,1,Война для конца мира,1,Интервью,2,
ltr
item
ARKTOGEJA: TSIDMZ - Nastupajuća era Evroazije
TSIDMZ - Nastupajuća era Evroazije
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj3LiW4sYnf9WsiWibimn1PYJweeeX7GoZ1XFKufIrt-pvp2c2C1fysSLYP8x_LV5YdMbuL7zQHKDUy5kI7G-eQ6ieJMe-A_NLtwA8wCkvQ4NiXWLvucX2yLtnhyphenhyphenn7-YZS6qLuzS5CN5z4/s640/a0705559851_10.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj3LiW4sYnf9WsiWibimn1PYJweeeX7GoZ1XFKufIrt-pvp2c2C1fysSLYP8x_LV5YdMbuL7zQHKDUy5kI7G-eQ6ieJMe-A_NLtwA8wCkvQ4NiXWLvucX2yLtnhyphenhyphenn7-YZS6qLuzS5CN5z4/s72-c/a0705559851_10.jpg
ARKTOGEJA
https://arktogeja.blogspot.com/2015/08/tsidmz-nastupajuca-era-evroazije.html
https://arktogeja.blogspot.com/
https://arktogeja.blogspot.com/
https://arktogeja.blogspot.com/2015/08/tsidmz-nastupajuca-era-evroazije.html
true
3991172695466286618
UTF-8
Svi postovi su učitani Nije pronađen nijedan post VIDI SVE Pročitaj više Odgovori Prekini odgovor Obriši By Početna Strane POSTOVI Vidi sve Preporučeni sadržaji OZNAKA ARHIVA PRETRAGA SVI POSTOVI Nije pronađen nijedan post koji odgovara vašem upitu Vrati nazad Nedelja Ponedeljak Utorak Sreda Četvrtak Petak Subota Ned Pon Uto Sre Čet Pet Sub Januar Februar Mart April Maj Juni Juli Avgust Septembar Oktobar Novembar Decembar Jan Feb Mar Apr Maj Jun Jul Avg Sep Okt Nov Dec upravo sada 1 minut ranije $$1$$ minuta ranije 1 sat ranije $$1$$ sata/sati ranije Juče $$1$$ rana ranije $$1$$ sedmica ranije više od 5 sedmica ranije Pratioci Prati THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy